28 January 2010

assalamualaikum...

in my first blog,jz wanna intoduce myself..a lil bit bout me... me..nurul nazeera edora binti abdul hallim.. aku lahir kt kuala pilah.. pas 2 thun lahir,aku pindah kt seremban..di situla aku menetap k...till now.. mse tadika dlu,aku tadika kt taski ABIM..still ingt my geng..ade marliyana,sallehuddin,sakafi,kak net.... n bnde plg jahat aku wat dlu,aku sorokkan kasut mmbe..sorokkn kt dlm longkang! n pnah kuar g kdai taim claz gak..sorok2..pak cik kedai tanye,aikk..camne ley kuar claz?? aku ckp ustazah suh bli tepung...hahha...now xde cam 2 da..budak2 la katekn... drjh 1 lak, kt skola senawang.. taim 2,guru besar cik saleha binti yahya..hmm..da kawin ke belum ye cikgu tu? mse drjah 1, kt claz 1 hijau..ade hidayat,haikal,ish,..rmai r mmbe.. n drjah 1 gak jatuh..jatuh cz salah aku..tp org ckp mmbe aku salah..die india..name die arun..kesian..xpsal2 die yg bersalah..smpai budak tu pindah skola,,.darjah 2 aku kne operate cz tulang tgn kanan patah..teruk gak..4 kali kne operate! drjah 3 baru msuk claz blik..drjah 3 hijau..mse perikse mid term dpt no 1..final plak no 2.. hehhe..tp kt skola senawang tu smpai drjah 5 je cz dapat offer tukar ke skola kebangsaan sri pagi..1 hijau..2 hijau..3 hijau..4 merah..5 kuning..kt skola sri pg plak 5 amanah n 6 amanah..dpt jd prefect! n best gler cz we r senior! hahha..n cikgu azieda jd ibu angkat.. ade cikgu ismail,..cikgu khairuddin..cikgu yunus... hahha...bnyk kontroversi taim ni..n taim trial upsr dpt 4A 1B.. tp taim upsr dpt 3A 2 B.. hmm..oke la..t aku cite lg..blog ni pn bru je update k.. ~l.u.r.v.e.d.o.r.a.l.i.c.i.o.u.s~

1 comment: