29 January 2010

l.u.r.v.e.d.o.r.a.l.i.c.i.o.u.s

MEMBER YG HIPOKRIT????
aarrgghhh!! tension n ley wat aku meroyan.. datz way,da best way,just ignoring kamoo! ha,..bukan aku suke-suke nk wat mcm ni..tp ko kne faham..people around you also do da same thing k..think my dearie...kawan yang baik takkan memusnahkan..we ol jz wanna help you..nk ko mcm dulu..aku kenal ko macam ne..suda2 la nk jelez n dengki-dengki k..nanti ko gak yang rugi..jz flow through in your own way..don't be others.. but if you prefer to do so...we ol just 'no komen'.... n..plz..jgn nk merayu n minta maaf kt aku k..ko tak wat dosa ngan aku..tp dgn Allah... i got no right nk ampunkn dosa-dosa ko... change dear! 4 your life..bukan we ol k...oke...TBC.....i.l.u.r.v.e.A.L.L.A.H~

3 comments:

  1. emm..manusia sume melakukan kesilapan..biase lah tu..hipokrit tu pn biase jgk..boleh d katekan sume org jd cm tu..xbyk skt pn ad...sbb sume ada kepentingan..n sifat PHD kt sume org tu mmg ada...lain lah diorang tu malaikat..yg penting maafkan org..bila kita lyn perasaan kita yg skt..bila kite bt bodo...lame2 die pn bosan jgk..last2 die jgk yg skt ati...igoring people is better than ptus kn silaturahim..

    ReplyDelete
  2. yup...betul tu ceciput..mmg PHD ade kt sume org..but in positive way,oke la..aku ley accept..ni nk dumb2 org.. nowaday,Allah bayar cash je.. segala yang beraku adalah pengajaran,pembelajaran n ade hikmahnya... thanks Allah..

    ReplyDelete
  3. but..now alhamdulillah..sku da okey ngan mmber2 aku... n hopefully our relationship will last forever..amin..aku sayang ko!! mmuuahhh!!! kite kawan sampai bile2 aw...!! pomiss!!

    ReplyDelete