15 June 2012

AKU TIDAK SEMPURMA MAKA , BIMBINGLAH AKU..

Aku tidak sempurna....

   Seandainya seorang gadis yang lemah lembut dan terlalu baik adalah pilihanmu
   Maka aku bukanlah orangnya
   Kerana kau tahu sikap ku yang tidak seperti yang kau inginkan sebagai isteri
   Aku tidak cukup sempurna untuk menjadi isterimu
   Telah berkali-kali aku cuba berubah untuk menjadi yang terbaik
   Tapi sifat dan tingkahlaku ku tetap begini
   Semoga kau bertemu dengan pilihan hatimu
   Yang menjadi dambaan kasih
   Melayari bahtera bersamamu
   Ingin sekali aku pergi jauh darimu
   Membawa diri yang terluka
   Kerana menyintaimu
   Namun semakin cuba aku melarikan diri
   Semakin sukar untukku pergi
   Seolah-olah ada yang mengikatku
   Lalu aku mohon pada Allah agar sentiasa diberi kekuatan
   Di beri petunjuk & hidayah
   Agar segala perasaan hati sentiasa tenang bersamamu
   Walau untuk seketika
   Namun aku pasti akan tetap ada sirna cinta antara kita
   Sesungguhnya KAU MILIKKU