12 November 2011

☆ Antara Benci & Rindu ☆


bila aku rasa benci..ingin aku ungkapkan..'Tuan Dingin..saya Benci awak'..
Lelaki ini, sebenarnya apa mahunya? Lelaki jugalah yang mengatakan perempuan itu seperti mawar, dan kata mereka, “Untung duri ini mawar.” Namun pada ketika lainnya, mereka juga yang berkata, “Rugi sekali mawar ini mempunyai duri.” Apa mahumu, wahai lelaki? Aku sedar,aku seorang yg tdak tahu serba-serbi, namun aku tetap juga seorang perempuan yang punyai hati bagi memberi cinta, tetap juga punyai hati bagi menerima cinta..

Lelaki juga tahu, perempuan yang taat kepada suami itu adalah perempuan yang menerima redha yang besar daripada Tuhan sehingga boleh masuk dari mana-mana pintu syurga yang perempuan itu mahu..jadi, mudahnya,.aku ini tahu diri,aku adalah perempuan yang tidak kuat..

Soal Jodoh..aku serahkan pada Nya..andai tiada jodoh antara kita,redha lah..terima hakikat & segala ketentuanNya...kita hanya mampu merancang namun,Dia yang menentukannya.. Aku tahu kau merungut soal jangka masa panjang hubungan kita.. ingin aku ingatkan dirimu, aku mengambil berat segala kisah hidupmu kerana aku sayangkan kamu..yes, i do! tapi Allah tu Maha Kuasa kan, aku tahu segalanya isi hati mu..

aku benci..tapi rindu..

Sayang..about ur job & future of us,i wont argue anymore..it's all up to u.. i swear, i wont ask more! peace (Y) ..dont have much woryy..coz i'm still loving u ya.. ;)

No comments:

Post a Comment