20 November 2011

☆ I LOVE U LIKE I LOVE SLEEPING!! : H ª ...h ª ... H ª ...h ª ... ☆

Dolu-dolu la kan.. aku suke sangat la bermadah-madah bagai.. semua ayat romantis & sgt puitis laju menjadi karangan hati.. last habit tu tu mase form 5.. maybe sebab join debate , perbahasan diraja , pantun bagai.. plus ckgu bm tu,jadi mak angkat..tu suke sangat subjek bm even TAK penah buat karangan setahun..cekgu mintak buku karangan , memang memanjang tinggal rumah je.. atlast,cekgu cakap, " nazeera,bm kamu ni mesti failed! ;p " hehe...tu tobat kejap! kejap je la.. ;)
tapi kan..zaman remaja sangat amazing!! kerana aku bijak menukilkan bait-bait indah..bace balik surat-surat layang dulu rase macam tak pecaye je.. giler romentik dowh..geli je!!! haha! tapi sekarang? blur je..idea entah kemane jenjalan..idea..meh balik! i need it!! swear!.. aku nak sgt mcm dolu-dolu.. yes! i really wish it so!! people changes! and change is permanent! time to back like dolu-dolu.. yeah! ;)
and..suatu yg amat pasti,kat atas tu nak merepek siket je..main thing here untuk KekasiHati Gula-Ati CintAti, tadaa..!! 
di malam yang gulap gulita..tiada bulan dan bintang sebab hujan, baby mahu jugak perah idea utk b!!
sayang..mengasihimu membuat aku bahagia'
sayang dan cintamu membuat aku ceria'
namun kadangkala ucapanmu membuat aku menangis'
antara kesetiaan dan keraguan'

aku tetap cuba bertahan'
kini dirimu jauh disana'
biarkan hati ini terhempas'
tanpa daya'
andai itu takdirnya'
bagi mu semua itu biasa saja'
namun bagiku sayang'
tindakanmu di luar biasa.,
jangan kau tanyakan isi hati ku'
pasti saja jiwaku keliru'
luka ini belum tentu sembuh walau berkurun lagi..'

setiap detik aku berdoa untuk mu'
berharap mendapatkan kesempatan darimu'
agar dirimu terus mencintaiku'

jangan pernah berhenti menyayangiku'
kerna aku sangat mengasihanimu'
satu masa telah aku lewati'
biarlah masa selanjutnya berlalu dengan senyuman'
tanpa harus terpaku dengan kelamnya masa lalu'
agar cinta kita berdua utuh bersemi dan bersatu'
p/s :
berkurun tu sebab memang da jadi habit.. sejam rase macam berabad.. klaw berhari-hari,kan berkurun namenye! ;p
ekcely,format asal,sign comma (,) kat bawah tapi untuk ke'originalitian , tu yg si koma tu tersangkut kat atas! ngeh2.. ;)
 
 
I ♡ U.. U ♡ ME..WE R HAPPY FAMILY..WITH A GREAT BIG HUG & A KISS FROM ME TO U..WON'T U SAY U ♡ ME TOO.. 
I ♡ U FROM DEEP CORE OF MY HEART.. TRUST ME! I SWEAR UPON GOD THAT I LOVE U SO MUCH MR. AFFRIZAL MOHAMED! ;) MUAHX!
LASTLY, I CREATED ONLY JUST FOR U..
TAWU SANGAT MEMANG B AKAN VIEW JUGAK! BACE OKEY! BACE SAMPAI GILER! MAHU B BACE JUGAK! BACE! BACE! BACE! ARAHAN WITH
hihi.. ;p

No comments:

Post a Comment