01 March 2012

Yeay , March Datang Lagi.. !


hee , Okay . Da masuk March ! yeay ! ley kasi update new entry . rindunyeee nak bercherita lagi, hee. okay . As first entry untuk march ni , aku nak story about my b darling
p/s : musti geli-gedik bace ni tapi ni kan sore hati saya . guane ?

So , sementare tunggu March ni , aku mengedit entry untuk dipublish March nanti .
Aku karangkan khas buat pengarang jantung hatiku .
Duhai buah hatiku , ketahui lah kau bahwa aku sangat-sangat menyayangi mu .
Demi Allah , cinta hatiku hanya untukmu sayangg !

 Jangan berhenti menyayangiku
kerana aku tidak pernah berhenti mencintaimu
jangan berhenti mengenang aku
kerana aku tidak pernah berhenti merinduimu
jangan berhenti mengingatiku
kerana aku tidak pernah sedikitpun melupaimu
jangan pernah membenci aku
kerana aku tidak pernah sekalipun membencimu
Biar jauh
biar kita tidak bersama
biar kita tidak pernah jadi pengantin
biar kita tidak pernah bersaksi berwali
tapi kita pernah bersanding
dalam hati
dalam mimpi yang sempurna
Teruskanlah mencintaiku
jangan pernah berhenti
kalau rasa itu ada dalam kamu
Akupun tidak akan pernah berhenti mencintaimu
kerana rasa itu tidak akan pernah pergi dariku.


Affrizal Mohamed , can i only have you till my end.
b , for sure. you're officially mine okay hunny bunny . don't ever cheat me okay.
i do love you till my end , only you in my heart hunny .
whatever problem we must talk before act okay ? i love you every second sayangg.
b , you now what , i cannot live without you sayang.
sure need youu sayangg .
do not leave me alone okay sayang , i need you shoulders for get up back :)
sure i love you , i need you , i miss you .
byy please do not leave me sayangg .
you already promise to me that you i'll be with me till your end :)
b , surely sayang awak ketat2 lah , muahhmuahhmuahhh :*



No comments:

Post a Comment