21 November 2011

• ☆ kiss slowly . love deeply ♥ . forgive quickly . ♥ life is too short for u to be disappointed any longer ♥


Orang cakap kan.. bila bercinta,semua nya nampak begitu indah.. ni untuk 'reminder' diri aku sendiri.. Bila lelaki tu ikhlas & seriously sayang & cintakan kan diri kita..
Kecantikan kamu diketepikan…keikhlasan kamu diutamakan... 
Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya. si dia akan sentiasa menghantar sms..wlpan x diblas..ini tnda si dia sentiasa memikirkan kamu… :)

Si dia sanggup menitiskan air mata demi kekasihnya.. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan..!
Tidakkah kamu terharu melihat seorang lelaki yang sanggup menitiskan air mata demi kamu. Itu membuktikan cintanya begitu kuat buatmu. i do appreciate when mr. Mine crying in front of me ! sob2.. ;'(

Sentiasa menghiburkan hati kamu dikala gundah...oh ya , every single second u do! ;)

Sentiasa bersungguh melakukan sesuatu untuk kamu...Jangan kamu anggap teman lelakimu seorang yang kuat membebel sekiranya setiap masa dia cuba memberi kamu nasihat. . tapi kan b . kekadang tu , b bebel bnyk sangat! gugu . ;p

Ingat, nasihat bermaksud mengingati. Jika sudah sayang, macam-macam akan kamu fikirkan termasuklah bimbang akan kehilanganya. Begitu juga jika teman lelakimu menyatakan dia selalu memikir dan risaukan kesudahan hubungan kamu.

Ini bermakna dia selalu fikirkan mengenai hubungan kamu dan bagaimana untuk menyelamatkannya dari berakhir begitu sahaja..! yes , u r my batman !! i do ♥ u my super hero!!

Ada juga lelaki yang cepat berasa sensitif dan mudah marah sekiranya apa yang diperkatakannya tidak diambil perhatian, lebih lebih lagi dari orang yang dia sayangi. Baginya kamu bersikap acuh tidak acuh..! tapi sebenarnya , you really care , yes ! you do!

Hal ini boleh menimbulkan perasaan cemburu meluap-luap, tambahan pula sekiranya kamu boleh menjadi pendengar setia apabila berdampingan dengan orang lain.

Pasti dia merasakan dirinya tidak berguna pada kamu.. Lucu tapi hakikatnya begitulah apabila teman lelakimu berperangai tidak ubah seperti anak-anak kecil semata-mata untuk mendapat perhatian daripadamu. yes! sebab gula hati aku pernah post 'nothing special on me ..! ' kat fb yeye.. then , mmg suh delete la . ada ka patut ? ish . tak patut yeye post camtu ! huh !

Si dia mahu bermanja dan inginkan kekasih hatinya melayannya lebih daripada orang lain yang pernah kamu sayang. Kalau dia merajuk hati, sesekali cubalah untuk memujuknya. oh , just happened last week rasenye . yeye marah sebab lambat reply msg tapi , status kawan kat fb , boley reply pulak ! ngee ! padan muke kau zeera kene marah ! ;D

Kamu hadapi masalah dan orang pertama yang datang membantumu adalah teman lelakimu. Tandanya dia tidak mahu melihat kamu susah dan rasa bertanggungjawab untuk membantu. yuppy ! no matter what ever the probs that i faced , HE is always be with me & menjadi pendengar yang paling setia ! that is why I ♥ YOU!!

sekiranya teman lelakimu sentiasa bertanyakan soalan yang sama, “you masih sayang i?”, jangan anggap itu satu persoalan yang membosankan. Itu tandanya si dia tidak mahu kasih sayang kamu kepadanya menjadi luntur. b..selalu kan? ;)

Sebab itulah, kalimah tersebut sentiasa diulang-ulang agar kamu tahu betapa si dia sentiasa mahu kamu ingat diri kamu sudah dimiliki olehnya.. Tidak suka kamu memakai seksi...kerna tidak suka kamu diperhatikan lelaki lain even berlengan pendek... haa.. nak seksi meksi bagai , bile dgn dia je ! JE! hihi .

Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga. owh .!! ni prob u b.. kekadang suke cz rase mcm di jage je tapi kadang tu b.. aiyo , sume xley ! menci jew! ;(

Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.. hehe ! mmg ma boi TAK layan perempuan yang ta der kene mengene antare idop dan mati . haaa.. part tu yg wat I percaye kat U 200% ~! wee *

Dia tidak suka kamu keluar malam…tanda ingin menjaga pandangan org terhadap kamu... Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya. p/s : owh . begitu ! ;)

Dia tidak suka ada lelaki lain mendekati kekasihnya. that is why , kenape la friend list kat 'muka buku'  makin susut ? ;p


HARGAILAH Lelaki dan terimalah dia seadanya…. Cintai seseorang yang bergelar LELAKI dengan tulus ikhlasnya.. for you , my sweetheart , i love you from deep core of my heart! do trust me ! ♥

sincerely note from NAZEERA to EDORA ( haha . manusia yang same je pon !  :) ) 

No comments:

Post a Comment