22 November 2011

♥ Let Our Love Tells Everything :) ♥

Urgh .. agak emo biler BFF ♥ Best Friend Forever carik gado plus kutuk loveship aku but sebab korg da jadikan as hobi mengutuk aku , korg la Beast Friend Forever aku! haha ! padan muke memasing ! ;p

Afi said 'Dora.. kalau ko kawin dengan dia , aku tak datang aw . aku pos hadiah je ! ;D' 
Zati said 'Dora..ko serious ke dengan die?? ;O'
Nad said 'Scarynye!! ;-l'
Nina said 'Nazeera ni..biar betul? ;-O'

haha . 3:) so my final answer utk u guys , aku tak penah letak mane2 specifications untuk aku choose a bf ! God pls, bf aku tak makan orang la .. he is normal ! haha ! kadang-kadang tu , biler teringat ape korg cakap, lawak pulak! kelakar je ! i know him more than others ! tapi gimana lagi sih , aku udah sayang , kangan , cinta sama dia  kok ! ececee.. ;p

tapi kan.. seyesly la.. aku serious dgn die . ! and he is the one supposely scare with me ! bukan aku . hihi .
Untuk b ♥.. sebulan rasenye ade la 2 or 3 kali kite gado an2.. tapi gado manje la . bby nk b faham.., kenapa bby cemburu tengok b, sebab cemburu tu tandanya sayang kan ?
 
♥ B kena paham kenapa kadang2 bby merajuk , sebab bby nak kan perhatian daripada b . ble b pujuk bby , bby rase ouch , manje sgt ! ( ceh,gediks ! hikhik )
 
♥ B kena paham ,kenapa bby selalu call dan sms b, sebab bby rindukan b n opkos, i need u larh tuh! hehe

♥ B kena paham kenapa kadang2 bby marahkan b , sebab bby nakkn yang terbaik untuk b cz u always be my best darl!
 
♥ B kena paham kenapa bby suka mengadu dengan b , sebab b lah segalanya bagi bby.. bby nak b je yang tahu and i fully put my trust on u!
 
Sekarang b paham kan..bby sayang bby aw ! others , pls dont take my mine ! he is mine ! yes , mine !! ♥
 

No comments:

Post a Comment